اگه تونستی:

اگه تونستی:

 

اگر توانستی:

1) برای آخرین بار با تمام وجودت نگاش کنی

 

2) برای آخرین بار ببوسیش

 

3)برای آخرین بار صورتش را  نوازش کنی

 

4)برای آخرین بار دستای سردش را بگیری

 

5)برای آخرین بار نگاهش را  به  دفتر خاطرات ذهنت حک کنی

 

6)برای آخرین بار سرت را بگذار در سینه اش

 

7) برای آخرین بار به  گوشش زمزمه کنی و برایش  بگوی دوستش داری

 

8) برای آخرین بار بگوی با اینکه دیگه هیچ وقت نمیبینیش

 

 ولی همیشه حضورش را  حس میکنی

 

9) برای آخرین بار بگوی هیچ وقت نمیذاری حضورش را  در

 

خاطرت و در اتاقش وخانه  کمرنگ شود

 

10) برای آخرین باربگوی که هیچ چیزی نمی تواند  ما رو از هم جدا کند(حتی مرگ هم)

 

11) برای آخرین بار بگوی  جدایی بعد از 20 سال از توبرای من مثل مرگ بوده

 

12) برای آخرین باربگوی  با رفتنت من هستم  نابود میشوم

 

13) برای آخرین باربگوی  بدون تو زندگی برای من 

 

14) برای آخرین باربگوی میمانم تا من را یک بار دیگر صدا کنی

 

15) برای آخرین باربگوی...........

 

16)برای آخرین باربگوی..........

17) برای آخرین باربگوی..........

18) برای آخرین باربگوی خداحافظ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
[ سه شنبه 18 اسفند 1394برچسب:عاشقانه ,عشق ,مطلب عاشقانه, ] [ 12:40 ] [ SAMAN ]
[ ]

اگه تونستی: